torstai 8. syyskuuta 2011

Thirty facts 'bout me & my life

Otsikko kertoo kaiken!

Eli 30 faktaa musta ja mun elämästä! Alotetaanpas~


1. Mä en pidä mun sukunimestä. ( jota en täällä kerro koska se on hyvinhyvin harvinainen ja haluun pitää jotain yksityisyyttä :))

2. Tykkään erilaisista kielistä.

3. Rakastan kaikkia adidas originals- sarjan vaatteita ja kenkiä.

4. Mun idoli on CL 2ne1'nista.

5. Mä rrrrrrrrrrakastan isoja kaupunkeja!


6. Mä haluanhaluanhaluanhaluan napakorun ♥ 

7. Mä tykkään tositosi paljon kauhuleffoista.

8. ...Ja ällösöpöklisee- leffoista

9. ... oikeestaan kaikki menee.

10. Kone on mun mies <3


11. Oon vähän pihalla koulussa...

12. ...Ja musiikinteoriassa.

13. btw. mä vihaan musiikinteoriaa.

14. Mä rakastan kissoja. Ne on semmosia lutusia voivoivoi :( <3

15. ... ja hamstereita ;__; <3 ( iida, ihan sua varten ajattelin <3<3)


16. Mä haluan joskus ottaa tatuoinnin. 

17. Mutta pelkään että se sattuu :(

18. Voivoi toi kuva tos ylempänä :(( <3 pullukka

19. Oon harrastanu pesista joku 7 vuotta

20. ...ja yhtä kauan oon myös viulunsoittoo harrastanu


21. Mä en osaa viheltää

22. Mun selkä on tositosi TOSI usein jumissa. En tajuu kuinka saan sen aina niin paskaan kuntoon

23. .. ja sitten pitää kutsua aina joku avaamaan se 

24. Haluun hopeenvalkoset tai vaaleenpunaset hiukset!

25. ... Mutta mun hiukset kuolis


26. Tykkään kokata kaikkee

27. Ja leipoo <3 

28. ..Ja tajusin että musta tuli oiva kotiäiti <3<3

29. Oon tosi lyhyt = 155 cm pitkä ....

30. Rakastan starbucks kahvia!  


Mulla on lauantaina joukkueen kauden päättäjäiset. Me lähetään kymmeneltä aamulla jonnekkin jäähallin parkkipaikalta... ei tosiaa mitää tietoo minne ollaa menos :D this should be intresting :D 

moimooi :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti