lauantai 24. syyskuuta 2011

The must do & have list!

The name says it all!

Eli lista asioista jotka aion joskus elämäni aikana toteuttaa & asioista joita tällä hetkellä haluun tosi paljon!

Must have:






Uusia kenkiä. Oon ettiny jo kauan täydellisiä nilkkureita, eikä oo vieläkään löytyny :(









Vaatteita, vaatteita, vaatteita! Haluun uudistaa mun vaatekaapin kokonaan, mutta valitettavasti sillon saigoon ei enään jäis mitään jäljelle :( Kertokaa mulle miks suurinosa suomalaisien nettivaatekauppojen &kauppojen vaatteet on yleisestiottaen niin tylsiä? 



Haluisin uuden kameran sen takia että saisin sen italiaan sitte & blogiin laadukkaampia kuvia. Oon aatellu et toi Canon PowerShot SX130 IS vois olla ihanjeess. 




Koska oon himoinnu iphonee tosi kauan. Sanoisinko että ipod touchki riittäis mutta asdaslkdjaslkdj!!11





Valkosenharmaat hiukset = AH ♥  En tosin vielkään tiedä että viittinkö värjää tollaset vai en ...


Must do:




Eli mun täytyy opetella kaikki kesken olevat tanssikoreografiat loppuun ennenkun alotan MITÄÄN uutta. Mulla on tosiaan nyt kesken... 4 eli ei kovinkaan paljon! Sit alkaa BEG'in sixth sense, T-aran roly poly ja SNSDn bad girl! ;)






Tarviiko mun ees sanoa? No sanon silti, mä TULEN MENEMÄÄN joskus tulevaisuudessa japaniin. Mä oon päättäny sen. Mä haluun nähä minkälaista elämää ihmiset siel elää ja syödä kaikkee hyvää ruokaa. Mä haluisin myös nähä tokion tai osakan yöelämää - Onko sielä tosiaan noin kaunista kun noissa kaikissa kuvissa? Noin paljon erilaisia neonvärejä? Sit mä menisin kans kattoon jotai pienenpiä kyliä ja kaupunkeja!






Jos mun rakkaus starbucksia kohtaan ei laannu (mitä epäilen hyvin, hyvin suuresti), voitte varmaan arvata miten käy. Haluun käydä starbucks- kahvilassa missä saa seattle lattee isommassa koossa! Asia tietysti helpottuisi huomattavasta jos täma kahvilaketju rantautuisi suomeenkin, sillä sillon ei tarvis mennä amerikkaan pelkästään kahvin vuoksi! :--D




Okei mä ehkä vähän huijasin äsken, koska kyllä mä amerikkaan oisin muutenkin menossa, en vaan kahvin takia :--D





Okei noita 'must do' listan juttuja tuli paljon vähemmän mutta no can do. Tää oli tosiaan tämmönen pieni välipostaus koska mun elämä on harvinaisen tylsää. 

Jaan tässä teidän kanssa muutaman kappaleen: 



Mä en oikeesti ymmärrä miks tää on saanu niin paljon kritiikkiä, koska mun mielestä tää on ainakin ihan hyvä!




Koska tää musiikkivideo.... :D:D:DDD ja kappale on paras! :--)


Juu mut meen kattoon BB'tä! Moikkaa :--) ♥


ps.





.........................MISTÄ NOITA SAA MÄKIN HALUUN YHYYYYYY :(( MÄ HANKIN TOLLASEN VIEL JOSTAIN!

10 kommenttia:

  1. värjää tollaset hiukset ! *___*
    kirjotat muuten kivasti ja piiiitkä postaus hyvähyvä ! ja ah saigo en kest ♥

    t. hepe :-----)

    VastaaPoista
  2. hepe: Mutta jos ne ei sovi :( Aaaa kiitos! ♥ ;__; Ja saigo on rakkaus ♥

    VastaaPoista
  3. iihanat jäätelö-korkkarit. hrr ♥.♥ Ja oon samaa mieltä suomalaisista nettivaatekaupoista, hyihyihyi. Ja vielä enemmän samaa mieltä siitä, että Japaniin on pakko päästä nyt heti-!

    VastaaPoista
  4. ESSUU: Jeep niin on! Hyvä että ees joku jakaa mun kanssa saman mielipiteen suomalaisista nettivaatekaupoista! Joo mullekin kelpais liput japaniin vaikka heti ♥ Kiitos kommentista!

    VastaaPoista
  5. tuo kappale oli musta tosi jees ! :)

    VastaaPoista
  6. ÄÄ toi starbucks paita , ois niin unelma:)

    http://whenifounduifoundmyself.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. mulla on tollanen kamera!
    ja kiva blogi :)

    VastaaPoista
  8. Ano: Aa no onks se hyvä? Et kannattaako ostaa? Ja kiitos tosi paljon! :):)

    VastaaPoista