torstai 8. syyskuuta 2011

Tell the DJ turn it up up up and da-da-dance little more

Heippa kaikki ihanat sielä! <3


Mulla on oli oikein mukava viikonloppu! 

Perjantaina menin Hennan möksälle näiden italialaisten ja majottajien (heli, minä henna, eemil, elettra,elena,giulia,Nicoliinala ). Syötiin tacoja ja puhuttii kaikkee ja koitettii saada eemilin koneen nettiä toimiin :D:D Oli muuten vähän ahdas nukkua kun nukuin Hennan ja Eemilin kanssa samassa sängyssä..... Mutta oli kivaisaaa kyllä! 

^:D:D:D koska nauran

Lauantaina tulin sieltä hennan mökiltä tultii joskus ennen kahtatoista ja sit kerkisin vähän aikaa oleen ja aloin siivota vessaa, WOUWOUWOUWOUWOU!!!1.... joo. sit menin siinä välissä käymää kaipas ostaa mättööö koska henna ja veera oli tulos meille yöks ja sitte tulin siivoo mun huoneen. Siinä sitte jonki ajan päästä henna ja veera tuli ja sit mentii takas kauppaan ostaan... jotain. Sit tultii takas ja alettiin tekeen ruokaa ja..... no, juttujen taso hipo taas pilviä :D:D:DDD Ja taidettiin ottaa parit kuvat :D:D voivoi. Siinä sitten syötiin ja juteltiin kaikkee ja tultiin sit mun huoneesee... konelle. No kyllä se tunnelma siitä sit nousi kun kaikki meni nukkuun! Enpä kerrokkaan enempää heheheeeee :D mutta toisin sanoen tän päivän/illan/yön vois tiivistää vaan yhteen kuvaan:


Spot the sausage :D:D!! Anyways, kiitsa tytöt mahtavasta päivästä!! 


Sunnuntaina äiti sitten tulikin kymmmeneltä herättään meitä huutamalla ja laulamalla.... kävi niiin nicoo sääliks :D:D Mut jooo sit kävin suihkussa ja sit kun tuli, niin veera ja henna olikin jo lähdössä! Eli aikalailla tunti sen jälkeen kun nää lähti, me puolestamme lähettiin Vimpeliin kattoon miesten toista finaali ottelua! Vaikka tultii joku puoltoista tuntii aikasemmin paikalle, oli silti vaikee löytää istumapaikka.... Mutta kyllä me sinne saatiin ittemme tungettua ihan nätisti :D Peli tosiaa alko neljältä ja mä kannustin heti alusta alkaen Vimpeliä! Finaalissahan siis on vastakkain Vimpeli ja Sotkamo ja sotkamo vei mun kannustuksesta huolimatta :( No eisiin mitää, lauantaina on kolmas finaalipeli sotkamos ja sunnuntaina neljäs vimpelissä ja todennäkösesti meen sen sinne kattoon :) Oli muuten sen pelin jälkeen kädet hiukka kipeet ku olin taputtanu ja kaikkee siin pelis :D:D ViVe ftw!!1 




Eipä mun viikolla oikein mitään ihmeellistä oo tapahtunu. Oon vaan jumittanu Boys Over Flowers- draamaa koska asdsadlkajsdflksfj 


Sit kun oon saanu tän loppuun niin alan kattoon city hunteria! 


...AINIIN! Kun puhun täälä Nicosta, Nicolissimosta tai Nicoliinasta, tarkotan sillä Nicolaa. :D Oon antanu sille lempinimiä koska mäkin oon sille mm. Picolo (kääpiö ....), unelias (From lumikki& seitsemän kääpiötä) ja mustikkapiirakka (............) että näin! Eli älkää häiriintykö :D 


Juu mutta tässä kaikki tältä erää ja postailen luultavasti viikonlopun jälkeen! 


C ya :--)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti