torstai 1. syyskuuta 2011

My body needs a hero, come and save me

Now playing: Nicki minaj ft. David guetta - Turn me on


Helllloooo! 


Aattelin että voisin kertoo vähän tästä mun vaihtoon menosta & ja tästä Nicolasta joka on meillä nyt asumassa.


Eli Nicola on 18 vuotias poika tai mies miten sen nyt haluukaan ilmasta. Ne tuli tänne 10.8 kolmen muun tytön (Elena, Elettra ja Giulia) kanssa italiasta ja ne si lähtee 10.11 ja siinä samalla menee sinne sitte Henna ( Elena on niillä ja Heli ( Elettra on siel) ja minä ja Eemil tullaan vähän perässä 1.12 kun ollaan sillon vasta kummatki 14. Mun mielestä noi kaikki on tosi mukavia ja tuun niiden kanssa hyvin juttuun :) Ja tää on tosiaan mulle ilmanen ja koulu antaa mulle kuukausirahat + omat rahat... kelpaa! :--) 


Mä en tosiaan tiedä mitä mä sielä italiassa tuun tekeen koulussa koska Nico sano että vaan tyylii yks opettaja puhuu englannin opettajan lisäks. No istun sitten vaan sielä jossain ja oon muka kuuntelivani tuntia, vaikken ymmärräkkään mitään :D Ja mä joudun herään joka aamu siinä kuudelta koska 7:20 lähtee bussi koululle ja siitä kestää semmoset 20-30 min ja koulu alkaa 8:15 am..... Mutta sit kaikki on sielä kuulemma myöhässä että vaikka tulisit 8:30 luokkaan niin kukaan ei sano mitään.Ihan mun paikka! ... paitsi että sielä on lauantaisinkin koulua. cazzo.


Mä en tiiä mitä mun pitäis tästä vielä selittää... heitelkää kysymyksillä jos haluutte jotain vielä tietää!








Toi yllä oleva kuva edustaa mun oloo tällä hetkellä niiin hyvin. Koulua on alle kuukausi käyty ja mulla on jo nyt tämmönen olo. Eikä mulla oo kun 5 myöhästymistä ja 3 välituntipinnausta jo nyt. Hyvin alkaa, sanoisinko! ja mulla menee hermo mein enkun ja ruotsin opettajaan. Se on niin... aaargh. Ja mun pitäis vielä teipata kasvit pahveille kasvioo varten. En jaksa.




Voisin kertoo mun viikosta kuvien avulla!


















Eli toisinsanoen viikkoon on mahtunut kaikenlaista :) ... Ok tää nyt oli ehkä turhista turhin postaus mutta no can do :D AA HUOMENNA ON PERJANTAI<3


Tähän loppuun vielä muutama kappale joita oon jumittanu mm. liikaa...










Kuunnelkaa noi!


JUUUUU mutta hyvää loppu iltaa kaikille, ja älkääpä juoko viikonloppuna!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti