perjantai 30. joulukuuta 2011

Mama mia!

NP: Narsha- Mama mia

Joulu oli ja meni ja nyt olis tarkotuksena kertoo teille mun vähäiset lahjat + kertoo tästä viikosta!


Eli ensimmäisenä lahjat:


Uus kamera !



jag gillar!! 


Onepiece <3 ei tosin aito mutta silti rakastuin tähän :D


Laukku & hm korvikset on joululahja mulle itelle iteltäni ja nuo mis on noi rusetit on jasulta :)<3 love uuu!!



Leppiskorvikset on näiltä porukoilta ( ne makso iha vitusti......), kissakalenteri äidiltä koska mulla on ikävä meidän kisulia :( + kaulakoru nicolan tädilta ja pöllökorvikset on mun ostamat!
 
Ja viimesenä muttei TODELLAKAAN vähäisimpänä, uudet kengät <3



Oon näihin lahjoihin toositosi tyytyväinen! Mua ei haittaa se että niitä ei tullu paljoo koska mä tiesin jo valmiiks etten tuu todellakaan saamaan niitä muutamaa enempää koska oon saanu kaikki rahana jo aikasemmin :--)


Sitten tästä viikosta! Tosiaan tällä viikolla mm. kävelin 2 päivää roomassa, kävin 2112893712 eri kappelissa ja kirkossa ja luostarissa ja kaikkee muuta mielenkiintoista! Laitan tähän kuva spämmin parilta viimeseltä päivältä ( muista ei oo kuvia koska sain ton kameran vasta pari päivää sit)
























 ^ Nero <3 Clarasta ei oikee saa mitää kuvaa ku se liikkuu kokoaja :D:D





^ Tässä on sitten tän kuukauden korttisaldo :D tästä puuttuu viel 5 korttia mutta en saanu tungettua niitä tohon enää! 




Mutta huomenna on uusivuosi! Miten te ootte ajatellu viettää uuttavuotta?


Ite vietän kotibileissä jotka nicola järjestää, taidan lukita mun huoneen oven lol :---D Mutta ciao ciao ja hyvää uutta vuotta kaikille!!  Olkaahan ihmisiksi!

PS!!!! Olin ihan unohtaa että mun piti jakaa yks kappale teidän kanssa! Eli jos sä et tiedä tätä tanssia ta vielä pahempaa- tätä kappaletta sua pidetään äärimmäisen idioottina :D ok ehkä mä vähän liiottelin mutta tajusitte pointin?


Jos ei toimi niin kirjottakaa youtubee 'Michel Teló- Ai se eu te pego' Nii löydätte :--)

Nyt tän kappaleen rytmissä lopetan tän postauksen joten moimooooooooooooiii 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti