perjantai 23. joulukuuta 2011

Hyvää joulua, merry christmas, god jul, buon natale ja niin edelleen!

Bellaaaa! ♥

Huomenna on jouluaatto.

 Ei yhtään tunnu siltä koska esim tänäänki täällä paisto aurinko ja oli lämmin, puut on täysin lehdellisiä ja lumesta ei tietookaan ( paitsi korkeimpien vuorien huipulla). Me lähetään kohta ajaan roomaan hakeen mun äitiä ja veljee, koska ne tulee tänne jouluks ja lähtee 30. päivä takas suomeen sitten! :--D

Tää viikko on taas menny tosi kivasti, oon tutustunu uusiin ihmisiin ja sitä rataa! Ainiin ja sitten oli se yks liikuntatunti................ :D.D::DDDDDDDDDDDDDDDDDD häpeen sitä vieläkin, mä olin niin awkward ku me mentiin lentopalloo ja mä olin siel kokoajan silleen wtf minne pitää mennä ni en oikei tienny mitenpäin olisin :D:D Kaikki vaan nauro mulle että kiitti tyypit nii vitusti! :--D 

Eilen olikin viimenen koulupäivä ja se tarkotti sitä että meillä oli vaan yks oppitunti ( ja sekin oli italiaa eli enrica opetti............ ffu) ja sit mentii liikkasaliin johonkin neuvotteluun jossa oli koko koulu ja sit loppu koulu. Jouduin oottaan nicolaa siinä semmoset 30 min mutta olin kirjaston koneella Pierluigin ( !!!!! Toi nimi on nii hieno ♥ Se on puoliks ranskalaine ja puoliks italialainen ja se näkyy tosta nimestä niiiiiiiiiiiiiiin selvästi) kanssa :--D puhuttiin italiaa ja enkkuu sekasin ja jossei onnistunu ni laitettiin se lause kääntäjään :D Sitten käveltii bussipysäkin viereiseen puistoon ja venattiin bussia! 

Nyt laitan tämmösen kuvaspämmin koska en tiiä mitä pitäis kirjottaa!




Tästä tulikin mieleeni että nää jouluvalot täällä on niiiin järkyttävän kauheen rumia! Taino ei silleen rumia mutta kuitenkin kun ne vilkkuu kaikissa neonväreissä ja iyh. Mä ite tykkään eniten semmosista neutraaleista ja punasista valoista, niin nää on järkyttäviä oikeesti :D jatkuu:











Ciaooooo! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti