keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Heart To Heart

Now playing: U-kiss - 0330

Hejjjjjjdå kaikki! ♥

Aattelin nyt tehdä tälläsen lyhyen postauksen mun alkuviikosta :--)




Noin neljä kuukautta sitten 4minute julkas uuden singlen nimelta Heart To Heart ! Nyt sitten sunnuntaina kuulin tai siis luin että kyseinen ryhmä on julkaissut nyt ensimmäisen kokopitkän albuminsa aplodejaaa! joka kantaa nimeä 4MINUTES LEFT !! Aiettä mä rakastan noita naisia ♥ Tykkään tosta levystä tosi paljon :--)  4minute on tosiaan siis toinen mun ultimatelemppari k-pop ryhmistä (toinen on 2NE1)
Oon nyt yrittänyt opetella tanssia ton levyn kappaleeseen nimeltä mirror mirror (KLIK!) ja voin sanoo että toi on ylivoimasesti vaikein koreografia mitä näillä on ollu :D Esim Muzik tai I me my mine on ollu paaaljon helpompia kun toi. No, enköhän mä sen joskus opi :D Hope so!

Nyt kun päästiin tähän musiikkipäivitysten makuun niin...




 U-kissiltä on tullut kanssa uusi single! Tykkääntykkääntykkään ♥ Tässä välissähän on u-kissillä ollu vähän vaikeempaa koska Xander ja Kibum päättivät lähteä u-kissistä :--( Tilalle tuli kuitenkin sitten Hoon ja AJ .




Tosiaan, maanantaina mun __PITI__ mennä soittaan meidän opiston kaa mänttään ja jonnekkin (soitan siis viulua jos joku ei tiennyt) mutta lalallala kuinkas kävikään, olin kattonu sen lähtöajan väärin ja menin sinne 8:45 vaikka se lähti 8:15. No soitin siitä sitten mun opettajalle ja sanoin et olin kattonu väärin plääplääplää ja sit se sano että mä en kerkiä sinne millän joten mun ei kannata mennä sinne ollenkaan. Niinpä sitten menin kouluun myöhässä, taas, mutta olin fiksu ja sanoin että olin terkalla. Oisin muuten joutunu istuu 666 h koulun jälkee (Y). Hennan ilme oli kyllä hieno kun se näki ko tulin luokkaa haha :_DD

Ja tiistaina menin ihan normaalisti kouluun jeejeejee. Ja meinasin nukahtaa TAAS kemian eikun fysiikan tunnille. Helllll yeah. Koitin koulussa myös harjotella ton edellä mainitun ( mirror mirror) kappaleen tanssista sitä kertosäkeen käsijuttua.... ENKÄ OSAA SITÄ VIELÄKÄÄN TÄYDELLISESTI YHYYHYYHYH, ja se ei ees näytä vaikeelta mutta mun ranne ei tee yhteistyötä mun kanssa ... yh.
Keskiviikkona sitten oli  7:45 lähtö ensin ähtäriin, sitten virroille soittelemaan leirikappaleita. Onnistun heräämään sitten 7:28 eli mulla oli 10 min aikaa laittaa hiukset ja meikata. Meikkasin vaa nopee ja suoristin etuhiukset &laitoin hiukset kii. JA KERKISIN SIITÄ VIEL SINNE BUSSIIN WOHOOO OON YLPEE ITESTÄNI!!11 .....jatkuu →→→→ Jju eli siis mentiin eka ähtäriin. Siel oli yleisös sellane eskari-ikäne pikku poika joka sano eka 

" Mun äiti ottaa mut aina joskus syliin ja se leikkii et oon haitari ja kutittaa mua kun se soittas haitaria "
 
ja sit; " Mun nimipäivä on itsenäisyyspäivänä!!!"

.......... :DDDDDD oikeesti aw, se selitti siel kaikkee tollasta eikä ne ees liittyny asiaan mitenkään?? :DD 

Ähtärin jälkeen mentiin sitten bussilla taas Virroille. Näin siellä muuten mun yhden kaverin jonka näin viimeks ....2 vuotta sitte? Se oli hyvä ko me tuijotettii vaa toisiamme ko se käveli siitä ohi sit se vaa pysähty siihe ja tuijotti ja sitte vaa ' AINOOO!!' ja sit mäkin tajusin kuka se oli ku näytti nii tutulta :D Siinä kuulumiset vaihdettii ja näii. Konsertti meni hyvin ja lähettiin kotiin, oltii joskus.. kolmen aikaan täällä. 
ps.




 ..... ♥♥♥♥♥♥ 
 Ai 2NE1 mainostamassa adidasta?
Jaa haluun vai??
NO TODELLAKIN!

Gotta say, mä haluun noi kaikki vaatteet tosta kuvasta ♥ Tänne nyt heti, kitosss! Tosiaan mulle voikin sit tollasia synttärilahjaks ostella :---)) 

Joo mutta meen nyt lukeen islamin uskosta.

Ciao ♥

/ aino 

1 kommentti:

  1. Eli sä siis harrastat tanssia? minkälaisiin kappaleisiin tanssit mieluiten? entä mihin kappaleisiin osaat jo tanssit? Ja sitten viellä että oisko mahdollista että laittaisit tänne videoo kun tanssit? :--))

    VastaaPoista