perjantai 29. huhtikuuta 2011

Come and get me, too slow

now playing: SNDS - mr. taxi


Hi guyss ♥



Mun oli _pakko laittaa tää tähän :-------------D♥♥ AAaa kuolen tolle :D

Eli siiis viime viikonloppuna olin Hennan synttäreillä, HENNULI OOT KOHTA AIKUINEN ♥♥ Ja hei tein henkilökohtasen ennätyksen, nimittäin en mennyt sinne viimsenä !! oeeeeee. Tosiaan siis ekaks siinä lagailtii ja puhuttii kaikkee sitten alettiin ottaan kuvia...... jotka oli hyvin hyvin edustavia :--DD En oo vielä saanut yhtään kuvaa koneelle mutta vaikka niitä olisikin, muut ei pakolla arvostais jos laittaisin tänne XD Kun oltiin jonkun aikaa niitä kuvia siinä otettu otettu toisin sanoen jonkun tunnin ajan  , joku en muista kuka ehdotti että mennään ulos ja niinhän me mentiin. Läpää lensi sinnetännejatonne, mutta yks legendaarisimmista oli nää;

" SIT NE MYLLERSI MUN HOUSUISSA!!!!" 

ja

" No mikä sä luulet olevas?"
"HEEEEEEEEvonen"

............................... Eekoolla tosiaan siis myllersi iilimato housuissa kesällä :( Eekoo jos luet tätä, niin mä otan osaa sun suruun tässä asiassa. :( Onhan se tosi surullista ETTÄ NE MYLLERTÄÄ sun housuissa. :(
 Joooo sit päädyttiinkin nopeesti k marketin penkeille istuun (....) ja sillee. sit me mentiin sellanen kiva lenkki ( en muista miks me kierrettiin ???) alakylältä ja sillee :D Sit mä aina jäin Eekoon kanssa jälkeen koska sillä on niin pienet jalat niin pidin seuraa :( OK saan eekoon kuulostaan tässä joltain KÄÄPIÖLTÄ mutta ei se oo ihan kääpiö vaikka lähellä käykin :( Sit me otettii ne kii ja ek ja mari lähti meidän edelle ja me otettiin taas hienoja kuvia... ja video. en ees varmaan haluu nähä sitä XDD jjoooo sit mentii Hennalle takas ja oltiin vaan ja puhuttiin kaikkee tosi syvällistä ja hirnuttiin meidän jutuille. Perus.
Tosiaan sitten Mari alko nukkuun noin 12:20 am ja me ei sitä viittitty herättää sitä XD Sit me oltii sillee ' noni. nyt mennää nukkuu.' 

mutta se meni siihen että henna ja iida tuli alhaalta sinne sänkyyn missä mä, veera ja ek nukuttiin. Siinä Iida sitten pelas Veeran iPodilla ja henna torkahtli siinä TAI OLI AINAKIN NUKAHTAMAISILLAAN, kunnes minä kilttinä poikana herätin hänet tähän julmaan maailmaan vielä julmemman kirkkaalla kännykän valolla. Oon aika häijy.

no siinä oltiin sit se 3 h ja sit oltii taas ' Nooni. Nyt mennää nukkuu. oikeesti.' Mutta se sitten meni taas siihen että veera ei kestäny nukkuu mun ja ekn kans ???? me ei tehty mitään? vaan päätti änkee hennan viereen sen pienelle sängylle. me vaa oltii siel eekoon kans ' Henna ihan salee potkii sen sieltä pois.' ' Noniin kyllä potkiiki. Iha varmasti.' ja sitten meidän ilmeet oli luokkaa ' :OOOOOOOO ommg ' kun henna sitten antokin sen jäädä sinne nukkuun XDD se oli aika ihme. Siinä sitten eekoon kans oltii sillee että ei oikee väsytä ja sitten noikin laitto valon päälle ja kun mentiin kattoon mitä ne tki niin ne otti _videoo marista niin että se pöytälamppu osotti suoraan sen kasvoihin. olin että ' ...... mitä? XDDD' kun veera puhu siinä jotai ' Noniin tässä sä nyt nukut. OOHH SÄ LIIKUT' tms ........ ja sitten löysin mun kännykästä siitä illasta ...mielenkiintosia kuvia, mietin tässä vaan että mitäköhän niissä oikein tapahtuu?? XDD ei voi muutakun kiittää sitä kuvaajaa päivän nauruista XD





Tosiaan mulla piti __HUOM__PITI__ olla koululla ala-asteelle joku konsertti, mutta arvatkaa kuka katto kelloo taas taidokkaasti väärin? :--)) EEEEEHEN AINAKAAN MINÄ. Olin menossa sinne 11:50 am kun sinne ois pitäny mennä 10:50 am. Noooo ei siinä mitään sit, ei ollu muutakun toinen myöhästyminen jostain musiikkijutusta kolmen viikan sisään :--) OIS KAI IHAN HYVÄ OPETELLA KATTOON KELLOO OIKEIN, HM? OH YEAH it would be very nice ♥


sitten viimepostauksessa sanoin niistä uusista levyistä blablabla.
tässä nyt ois:




Rainbowlta tuli siis mini-albumi So to me! (So nyeo!) Yleisesti tykkään tästä ehkä jopa enemmän kun aikasemmasta.




Ja sitten f(x)'ltä tuli ensimmäinen kokopitkä albumi!! Tykkään tästäkin tooosi paljon, ainut kappale mistä en niin tykännyt oli gangsta boy :c mutta kyllä sitäkin kuuntelee!

SNDS'ltäkin on tullut nyt japaninkielinen julkaisu mr.taxi! oon nyt jumittanu vaan tätä hehe :D 


Tosiaan siis mulla on nyt kipsi koko oikeessa jalassa koska harkoissa tapahtu pikkuinen tapaturma. Mulla siis on murtunut sääriluu. Siinä ekaks epäiltiin _kahta murtumaa mutta siinä nyt onneks ei ollutkaan mitään :--) Tää on vähän vammasen tuntunen kun tää vaan.... sojottaa :D Juu mutta tää tuli niin huonoon kohtaan koska 


a) En pääse kesällä varmaan muille leireille kun tuomarileirille.
b) just nyt kun kaikki julkasee kappaleita ja haluun opetella tanssiin niitä niin jalka menee paskaks?? ei näin.


nyt sit seuraavat 5 viikkoo huidon noilla kepeillä ympäriinsä :D Kaikkien kannattas kai varustautua kypärällä? SUOSITTELEN.




Tänään tosiaan heräsin kaheksalta ja meidän päivä meni näin; tänne sairaalaan, ei ollu röntgen auki > mänttään, oltiin siel noin 1 h > tampereelle, oltiin siel 4,5 h >kotiin



ja sitten kun tultiin kotiin niin siitä hetken päästä Henna, Veera, EK ja Iida tuli kattoo mua :D Iida toi mulle My Little Pony- pallon <33 Se on niin söpö XDD Ja Henna toi munkkeja JA NÄ KOITTAA LIHOTTAA MUA ÖAPSDJOAS!!1 tosiaan siinä sitten yritettiin pelata Wii:tä, ja veera osas keiluksen salat!! sen jälkee sit katottaa salkkarit ja sit noi lähti kotiin :(


Oikeesti mua pelottaa mennä näillä kouluun koska kaadan kaikki kuitenkin ... 




mutta ei mulla sitten kai oo muuta!

Mooikka~

ps. en nyt jaksa tähän tekstiin ulkoasuun panistaa joten koittakaa kestää :DD



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti