tiistai 6. marraskuuta 2012

I'll melt you down like icecream

Heipähei vaan kaikille lukioille jotka tätä vielä jaksaa lukea! ♥

Ensinnäkin mä pyydän anteeks tästä postaustauosta, mun oikeesti piti alkaa päivitellä enemmän :( mutta anywaaay öö mun elämässä ei oo tapahtunu oikein mitään uutta, ylläri. EIKUN ONPAS, mä olin kreikassa syyslomalla!! Eli oltiin siis Varkizassa (???? Apua en tiiä miten se kirjotetaan) ja se siis on sellanen pieni paikka siinä ihan ateenan vieressä. Me etittiin wifiä oikeesti varmaan jotain kolme päivää kunnes eka löysettiin semmonen kahvila missä oli, ja sitten illalla tajuttiin että siel hotellin hissin seinässä lukee salasanat sen hotellin omiin wifeihin. Voi sitä tunnetta kun tajuat että oot kitunu ilman nettiä kolme päivää vaikka siellä hotellissa olis ollu omakin sellanen. noh, kuitenkin. Me mentiin caron kanssa joka päivä rannalle joskus aamulla ja tultii takas hotellille siine iltapäivällä, jonka jälkeen mentiin koko perhe plus minna syömään ulos. voisin periaatteessa laittaa tähän nyt kuvia siitä reissusta koska en oikein tiedä mitä kertoo. 


Lähtöö edeltävä ilta!



Oon söpö mä tiiän!




Hups
















Kiitos blogger näiden kuvien laadun raiskaamisesta ja kuvien kääntämisestä taas kerran :)))))
Mutta anyway, tykkäsin tosta paikasta tosi paljon vaikkei se mikään iso ollukkaan! Oli tosi kiva palata takas suomeen vesisateeseen kaiken ton auringon jälkeen, koska sitä sadettahan mä eniten tässä maassa kaipasin!!!:)) 
Mä tässä vöhön kattelin tota mun profiilia ja tajusin että se todellakin tarttee vähän päivitystä, samoin kun ulkoasu mutta kunhan nyt selviän näistä teknisistä ongelmista mitä mulla nyt on niin aion kyllä tehdä kummallekin asialle jotain! Mutta mulla ei nyt tuu mieleen mitään muuta mitä kertoo joten mä taidan tästä nyt mennä syömään mun pullan loppuun hehe.

moimoii ♥

PS. LISA I SEE YOU!11





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti