perjantai 24. elokuuta 2012

VLOG #1 'n stuff!

Ensinnäkin pyydän anteeks tätä mun järkyttävän pitkää postaustaukoa! En tosiaan tiedä mikä mulle tuli sieltä italiasta tulon jälkeen, en vaan jaksanut millään alottaa kirjottaan uutta postausta. But I'm baaaack! Mulla ois suunnitelmissa vaihtaa tätä ulkoasua pikemmiten, kunhan saisin jotain aikaseks jopa. 

ANYWAY. Niinkun otsikko jo kertookin, sain päähänpiston ollessani kipeenä että mähän voisin tehä videopostin koska en jaksa kirjottaa mun kesästä etc ja niinpä mä sitten kuvasin tän KIPEENÄ. Mulla on tässäkin vähän kuumetta joten laittakaa kaikki sanoissa sekoilu ja muutenkin mun naama sen piikkiin, jookos? :--)
ps. videon laatu on kans luokkaa 0- joten koittakaa kestää!


2 kommenttia:

  1. huonepostaus!!! ihana aino :''') ♥

    VastaaPoista
  2. Voisin muuten mutta mulla ei oo tällä hetkellä huonetta:D oon sellasessa pikkunurkkauksessa mein yläkerrassa! Ite oot ihana <3

    VastaaPoista