torstai 13. lokakuuta 2011

Something different


Mä sain äsken kirjeen mun ystävältä (?) ja mulle tuli olo että mun on pakko kirjottaa tänne koska.... No niin. Purkaa mun oloo, u know?

Eli aaa miten mä tän nyt alottaisin. Mä en itseasiassa tiedä mitä mä tähän kerron. Itseasiassa ois aika turhaa tähän avautua..... Joten taidan jättää sen väliin ja meen itkeen jonnekin muualle. Sen haluisin vaan sanoo että, I miss u too ja otan suhun yhteyttä heti kun pystyn. Tällä hetkellä en todellakaan pysty koska mä aloin täriseen TAAS ja mulla ei todellakaan oo mikään paras olo nyt. Ja jos luet tän ees vahingossa niin sanon jo nyt että mä oon tosi pahoillani tästä kaikesta. Et ees ymmärrä kuinka pahoillani... Ei mulla muuta.

Iloisemmissa merkeissä sitten ensikerralla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti