lauantai 22. lokakuuta 2011

Mun pikkuserkku tais just sulattaa mun sydämen ♥

Hey guys!! ♥

Viime postauksesta onkin jo vierähtänyt tovi, joten ajattelin nyt tulla korjaamaan tilanteen! 

First of all, toi otsikko tulee siitä että näin just pari minuuttia sitten mun 3 pikkuserkkua, nuorin on jotain ehkä vuoden tai kaks, toiseksi nuorin on ehkä jotain... 6?, ja vanhin on jo kolmannella. Voi että se keskimmäinen oli sulonen ! Kun mummu tuli sanoo et mun pitäs mennä alas kattoon niitä kun ne tuli niin se tuli vaan eka mua vastaan ja meni ihan noloks ja hymyili söpösti ja sitten ihan puun takaa ''Noi on mun'' ja osotti sen kenkiä... kui söpöö oikeesti? :D:D:D Sit sanoin sille ett ne on tosi hienot ( niken tarralenkkarit!!!!) ja että mennäänkö nyt takas sinne sun isäs luo niin se vaan nyökkäs ihan nolona :--D ♥ Mä sulin sille ihan kokonaan :((





Sitten itse syyslomaan!

Eli no, mun syyslomasuunitelmat on menny niin metsään ettei mitään rajaa. Sen sijasta että oisin menny saloon kattoon mun serkkuja & kummitätiä tai että olisin menny stadiin noiden kanssa, oon vaan ollu kotona kattomassa doramoita. Seriously, how lame is that? Nomutta pääsin mä sentään Ronjalle pariks yöks, ensimmäisen yön olin sen isällä muroleessa (?) ja toisen sen äidillä Tampereella. Tästä voitte siis päätellä että olin keskiviikkona siis kaupoilla, vaikka ei mukaan tarttunut kuin kengät ( NILKKURIT !!!!1111!1 FINALLY) & korvakoruja & ripsentaivutin & nestemäinen rajauskynä. Ja sitten meni lähemmäs kymmenen euroo kahviin mutta siitä ei puhuta. Herättiin tosiaan vartin yli viis että lähetään Ronjan isän kyydillä tampereelle.... olin aika kuollu joten kittasin kahvia koko päivän ajan :--D Oltiin ronjan äidillä seittemältä aamulla ja mä join kahvia & koitin tehdä tuttavuutta sen niiden kissanpennun kanssa ja onnistuinkin jotenkuten! se oli tosi pelokas :( Sit lähettiin joskus... ehkä puol yheksän kohti kaupunkia ja kierreltiin sielä ... montamonta tuntia ja sitten päädyttiin coffee houseen istumaan ja puhumaan niitä näitä... J se meni sitten siihen että nauroin perseeni irti ronjan kokkaustaidoille XDDD Maahanmuuttajat vähän katto kummissaan kun nauroin sielä ihan vedet silmissä... Jää muuten edelleen arvoitukseks miks siel oli niin paljon maahanmuuttajia.... Mutta kuitenkin, oli tosi jees päivä kaupungissa ( oltiin siel muuten 10 tuntia!), vaikka välillä väsyttikin! 





täs mä syömäs pizzaleipää YO !!!!!1!!!!!11  ja en viitti muita kuvia julkasta koska ne on tärähtäneitä :D:D

Seuraavana päivänä sitten heräsin siinä kymmenen aikoihin ja blablabla mentiin ulos ja näin. Kotiin tulin siinä kuuden aikaan jos oikein muistan :--)




Cause you're beautiful (drop dead), beautiful (drop dead), beautiful (drop dead), beautiful ( dro- drop dead)









Lomalla oon myös mm. kuolannu kenkien perään ( kattokaa nyt noita!1 :( itken kun ne ei oo mun </3 ), nukkunut, kattonu 2 draamaa ( heartstrings & ikemen desu ne ♥), kattonu burleskin uudestaan, haaveillu kissanpennusta ja alkanu tanssiin tosi paljon ! Sain loman alussa kauheen innon rupee tanssiin taas ja sitten avasin youtuben ja tajusin että uusia tansseja oli tullu.... paljon. Oonkin nyt joka päivä tanssinu ainakin pari tuntia että eiköhän tää tästä ala sujua taas :--)

loppuun vielä muutama kappale joita oon popittanu mm liikaa :--D



^ Oon löytäny mun ensirakkauden uudelleen! Boa on ihan uskomaton nainen ♥ .. Ja voin sanoo että noiden molempien kappaleiden tanssit on ylivaikeita....


Mä rakastan tän naisen ääntä, suosittelen kuuntelemaan ! :--)

 Mutta eipä tässä kai muuta, heippa! :--) ♥



2 kommenttia:

  1. Heips. Liityin sun lukijaks. IHANA ULKOASU ! Ja tosi hyvin kuvii, ite oon vähän laiska lisäileen :D Muuten tossa oli kuva cappucinosta nii ookko juonu sellasen :D ? meinaan mietin sitä et tuleeko siinä aina se fazer karkki? (tosi mielenkiintosta joo :W) meinaan kun ite oon saanu 2 paikkaa jo. Ja tohon sun vaihtari juttuun niin Italia on aivan ihana paikka ! Mut varo presto makarooneja ja ne on siis semmosia 40v miehii jotka koittaa iskee mitä tyhmimmillä jutuilla. Mulle joku selitti sellasta et sen koira ei puhu englantia :D Cappucino sie maksaa vaa euron. :D

    VastaaPoista
  2. Heini: Oi ihanaa, joku jaksoi kommentoidakin! :D Ja kiitos kehuista, hyvä että joku tykkää! Mä en itseasias tiiä et tuleeko joka paikassa mut tuol coffee houses ainaki tuli molemmissa kahviloissa. Ja joo oon nyt ihan täpinöissäni kun kaikki kehuu italiaa niin paljon ja aa haluun sinne jo :D No koirathan yleensä siis ylipäätään puhuukin että :D:D oi ihanaa taidan mennä osteleen capuccinoja joka päivä <3

    VastaaPoista