lauantai 2. heinäkuuta 2011

You know, I am the best

Now playing: Nicki Minaj - Super bass

Hello ihmiset!

Niinkun mä jo viimeks sanoin, laitan tähän nyt kuvaa mun ostoksista:


^ ah, blogger kusee laadun mahtavasti ♥♥♥

Eli GOSHin kynsilakka, sävy 588 ' Gupsy blue' :--) Ite tykkään tästä väristä ja tää levittyy hyvin! Ja älkää välittykä mun lyhyistä kynsistä, yritän taas kasvattaa niitä kyllä :D

Sitten tässä on nämä kaikki eli TRESemmén lämpösuoja & lakka ja philipsin kuulokkeet. En muuten suosittele ostaan noita koska noi särisee enemmän kun mitkään mun aikasemmat :s Mutta toi lämpösuoja toimii kyllä!


Ja sitten tää lyhythihanen huppari :--)


++ sitten Frank Provostin hiusnaamio, unohdin sanoo tästä aikasemmin mutta Mäntästä ostin tämänkin (Mun hiukset on jo paaaaaljon paremmassa kunnossa!) ja garnierin 3in1 naamanpesu hommeli. Eli siinä on naamio, maski ja pelkkä puhdistus ja oon kokenu sen ihan toimivaks~ Sitten siinä on valkosavee vähentämään kiiltoo ja se auttaa kanssa.

Aainiin, onhan mulla vielä ostoksia jota en ole esitellyt!


Voooi helvetti tätä laatua :---Dd Blogger kyllä kusee nää ja pahasti! Mutta kuitenkin, aurinkolasit seppälästä 7,95 ja sormus kirppikseltä 1,50 :)
---

Sitten tän postauksen ns.'aiheeseen', eli mulle tuli aikasempaan postaukseen kommentti, jossa pyydettiin että esittelen täällä mun idolit/esikuvat ! Päätinpä sen nyt heti tehdä kun ei näitä kovin usein tule...

Eli alotetaanpa!

Ensimmäisenä on varmaankin 2NE1'nin CL

Koska kyseisessä naisessa on asennetta! CL voi olla halutessaan söpö, seksikäs, badass, jätkämäinen, toisin sanoen, se voi muuntautua ihan minkälaiseks vaan! CL'lää ei vaan voi olla rakastamatta 'Cause she's the one and only baddest female in da whole world!
Sitten on Miss A'n Jia 
Koska Jia vaan on ihana ihminen ! ( Ja ei tarvitse tulla valittaan mitään ' sä et tunne sitä oikeesti' shaibaa koska tiedostan tämä faktan paremmin kun hyvin :--Dd ) Ja sen hiukset ja tanssitaidot ja... aaaaöldsapd ♥ 
 Sitten.... okei tää tulee varmaan kaikille suurena yllätyksenä mutta, Britney Spears 
....Ja tässä kohtaa kaikkien reaktiot on tälläset ' OMFG KUINKA VOIT PITÄÄ TOLLASTA HUUMEIDEN KÄYTTÄJÄÄ IDOLINA!?!??!?!??!?!?!??!?!???!?!???++??!?!?' Joten selitän tätä vähän.
Eli kyllä, Britney käytti huumeita, kyllä, hän oli vieroituksessa, kyllä, hän menetti kahden lapsensa huoltajuuden, kyllä, hän ajeli päänsä. MUTTA TÄÄ KAIKKI ON __MENNEISYYTTÄ! Mä ihailen Britneytä sen takia että hän on noussut aika helvetin ihailtavasti! Kuten kaikki varmaan tietää, britney kävi tosi pohjalla, ajeli päänsä, kävi jopa kahdesti vieroituksessa, menetti lapsensa jne. Mutta sitten se ryhdisty, se on kuivilla huumeista ja sai lapsensa takaisin, ja näyttää tosi onnelliselta verrattuna vaikka kaksi vuotta sitten eläneeseen Britiin. Kuvitelkaa kuinka paljon töitä sen on pitänyt tehdä sen nykysen tilanteen eteen! Ja valehtelematta, Brit tekee hyvää musiikkia & on kaunis! Eli tämän takia ihailen Britneytä suuresti :--) mennyt on mennyttä, nykyhetki on nyt! / the end of avautuminen

Sitten on exist tracen laulaja Jyou



 Kuten luultavasti huomaatte, Jyou ei oo mitenkään tyttömäinen tyttö. :--D Tosin se on kyllä paljon tyttömäisempi kun esim existoje Omi tai Naoto mutta silti paaaaaljon miehekkäämpi kun Miko :D Mutta tosiaan, en voi sanoo että pitäisin Jyoua mun tyylimallina, koska vaikka rakastankin Jyoun tyyliä, en niitä kaikkia osaisi kuvitella päälleni :--D Mutta kuitenkin Jyou on helvetin kuuma tyttöpoika ja sen ääni on mahtava.

Sitten tulee F(x)'n Amber
'Cause Amber is my bias, duhh? Eli amber nyt vaan on.... Amber. En osaa sanoo muuta :--D
Eli siinä oli mun 5 idolia/esikuvaa. Lisää tällasia ehdotuksia tulemaan!  

---

Sitten Eiliseen! Mä heräsin siihen kun äiti huutaa kahelta mulle että mulle on tullu paketti mun tädiltä. Olin siinä vähä aikaa sillee miiitää viittuaa kun en oo todellakaa odottanu mitään pakettia. Sitten raahauduin alas ja eavasin sitä sellasen vartin koska ei ihan onnistunu se avaaminen :--D Kyseisestä paketista sitten paljastui:




Takako Karppisen Japanin alkeet - kirja! Oon ehdottanu jo äidillekki että voitas ostaa toi mulle mutta eipä enää tartte sitäkään~ Kiitoskiitoskiitos Pirjo! ♥

Sitten illemmalla menin tosiaan kattoon sellasta näytelmää, ku oli ensi-ilta ja mun mummu esiinty siinä dementoituneena mummelina :---DDd Mentiin sinne tosiaan 3 h etuajas... Onneks Jasu sentää soitti mulle etten kuollu iha tylsyyteen sielä! Sitten sinne tuli semmonen Riikka joka oli 4 vuotias :--D Aww se oli niin sulonen :--D ♥ Se selitti kaikki asiat ainaki kahteen kertaa... Tässä vähän sen juttuja:

'' Hiiri on englanniks sama kun suomeks bambi!!!'' 

'' Mulla on sellanen kettuohjelma mutten muista sen ketun nimee :(''

'' Mulla on paljon leluja mun huoneessa''

'' Bambit on söpöjä! Ja hiiret ne on sellasia pikkusia''

Oikeesti aww :--D ♥ Sitten se näytti ainakin kolme kertaa sen haavan polvessa ja tikut pikkuvarpaassa :( Sitten annoin sille vähän mun limsasta sellaseen kuppiin ja se joi sitä ihan onnellisena siinä sitten XDD Ja sitten se halus tulla kattoon mun kanssa sitä nöytelmää ja sit sanoin sille että sen täytyy sitten olla hiljaa tai jos on asiaa niin kuiskia niin se sitten kuiski mulle kaikkee siinä kokoajan XDD ♥ Se oli söpö :( 

Sitten sen näytelmän jälkeen mentiin hakeen Iida ja tultiin tänne ko se tuli meille yöks. Sitten yöllä joskus yhen aikaan Miksu soittaa: ' Onks sul tyyny hyvi' ..... Ei oltu ees nukkumas joten ei ollu :(
---

Sitten tähän päivään!! Tosiaan herättiin Iidan kanssa ensin siihen että äiti tulee tänne mun hueóneeseen kysyyn minkälaista hiusväriä halusinkaan ja sanoin siinä että ' Sen hyllyn oikeella puolella on xxl color - väriä niin siitä se tuhkanvaalee.' Tarkotin siis tätä:


...Ja aloin nukkuun taas. En ees tiiä heräskö iida tohon mut kuitenki

  Sit jonku ajan päästä äiti tulee taas sanoon että se menee nyt töihin ja että se kävi ostaan sen värin ja blaablaablaa. Sitten mennän alas ja katotaan sitä väriä.... Se oli ostanu tän värin:




 Ei äiti periaatteessa ostanu väärää väriä, koska tossa lukee kanssa tuhkanvaalee mutta silti tästä tuloksena mulla on tuhkanruskeet hiukset. Tää on aika... mielenkiintonen väri, pakko myöntää :D Kattoo ny kuinka kauan pidän tän värin päässä!





Tää on tosiaan mun viimenen päivitys ainakaan viikkoon, 'cause i'm off to Rauma!! Eli mulla on tuomarileiri Raumalla, lähetään huomenna 8:00 am ja tuun 8. päivä perjantaina joskus... en tiedä kellon aikaa tarkaan mutta illalla joskus :--)


C ya after 5 days! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti