keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

I'll be there

Helloooo everybody~

Päätin nyt heti tähän perään tehdä toisenkin postauksen koska edellinen ei ollut ees kunnollinen koska mulla ei ollut ees kunnolla asiaa. Tällä kertaa mulla on kuitenkin jonkinlainen aihe nimittäin mun hiukset! Yes yes i know se on tylsä mtta mulla on oikeesti ongelma näiden kanssa.

Eli siis mulla on nyt puolipitkät blondit hiukset ( kattokaa profiilikuva, en jaksa nyt laittaa tähän mitään toista) Mulla on siis luonnonkiharat ja öö nää on ilman suoristusta aikalailla tälläset:


ne kiharat on vähän voimakkaammat mut saatte vähän kuvaa millaset ne on. Mä tosiaan siis vihaan niitä kun ne ei oo suoristetut, eli siis suoristan tai laitan ne kiinni aina kun meen jonnekkin. Tietty joskus talvella oli niin kiire että laitoin vaan pipon päähän ja menin kouluun :--D Ja sillon en todellakaan ollu mikään edustava :--D

Mutta siis öö mun pitäis kohtapuoliin varata itelleni parturiaika koska a) mun hiukset on paskassa kunnossa ja b) juurikasvu alkaa olla päätä huumaava ♥
Joten ajattelin että voisin siinä samalla tehdä hiuksilleni jotain.... uutta. MUTTA ongelma onkin etten tiedä mitä teen! Siis kyllä mulla on ideoita, mutta en todellakaan tiedä minkä toteutan :---D Toisaalta haluisin leikata lyhyeks, mutta toisaalta haluan kasvattaa. Ja sitten että suora otsatukka ja vino.

Mulla on tosiaan lyhyessä kahdet tyylit mitkä haluisin, Eka on Miss A'n Jia ja sitten Park Young Hee.


Eli tässä on perus lyhyet hiukset + suora otsis.


Ja sitten sivuotsis. (mulla se tosin menis toiselle puolelle)

Tykkään kummastakin tosi paljon mutta mulla on lyhyissä hiuksissa yleisesti se ongelma että mun hiukset kihartuu voimakkaammin. Mutta aa kyllähän hiukset siitä kasvaa nopeesti takas... kai. Eli lyhyiden hiusten huonot puolet:

1) Hiukset kihartuu voimakkaammin
2) ei oo niin paljoo mahdollisuuksia laittaa hiuksia kuin pitkillä
3)... en keksi enempää, lol :--DDd

Ja hyvät puolet:
1) AAAa ne on niin dslhsl ihanat :(
2) Ne on helppohoitosemmat
3) Aa no more reasons, i said it all already ^

Ja sitten vielä kuvaa niistä pidemmistä tyyleistä :



Eli kuvissa on 4minuten Hyuna ja mä rakastan sen hiuksia. Oikeesti Hyunalle sopii blondit ja ruskeet, punaset ja mustat. mutta siis asiaan --> Eli tuossa sitten kanssa suora- ja sivuotsis pitkillä hiuksilla. Tajusin just että näähän on periaattees samoja kun ylemmät mutta ei oo lyhyitä vaan pitkät.

Hyvät puolet:
1) Parempia mahdollisuuksia erilaisiin kampauksiin jne
2) Kiharat LUULTAVASTI loivenis, en kyllä oo varma kävisikö näin

huonot puolet:
1) Vaikee hoitosemmat kun lyhyet, en tosin sano ettei niistä selviäis.
2) äöäöä en mä tiiä :D

Soo what do ya think? Lyhyet vai pitkät? ja suora- vai vino otsis? KERTOKAA MIELIPITEENNE TUOLA KOMMENTEISSA, EI OLE VAIKEAA, POSTAUKSEN ALAPUOLELLA ON NAPPULA JOSSA LUKEE '0 (TAI JOKU MUU LUKU) DAIMANDS♥', PAINATTE SITÄ NAPPIA, MENETTE KIRJOITTAMAAN KOMMENTIN JOSSA LUKEE KUMPAA SUOSITTELETTE LYHYTTÄ VAI PITKÄÄ JA SUORA OTSIS VAI VINO OTSIS, JA THAT'S IT! Kiitos jos viitsitte tuhlata muutaman minuutin tähän asiaan! Mä en nimittäin oikeesti tiedä minkä haluan!

Nyt hopihopi kommentoimaan!

/ aino

3 kommenttia:

  1. vitu emo pellet saatana vois tappaa kaikki -.-'

    noloo hei kerää ittes jo saatana teinixxxx -.-'

    VastaaPoista
  2. ano 1: En tietääkseni mikään emo ole kuitenkaan :---DDd kerro toki mullekkin mitä emoo mussa on? :d

    ano 2: Aa kiitos vastauksesta ja näillä näkymin oon varmaan kasvattamassa! :--)

    VastaaPoista